17 februari 2011

17/2-11

Guuuuud vad jag är less på denna kyla!!!! Har inte varit ute sen jag minns inte när! Har bara kutat till affärn fram och tillbaka. Jag som har tänkt att gå till M nu i flera dagar... meeen nästa vecka, förhoppningsvis!

A har då börjat köra natt nu, han börjar kl 21 och slutar 03, fast i natt körde han till 05 tror jag. Han hade dock glömt nyckeln, så vid halv 6 hörde jag en svag knackning på sovrumsfönstret, då hade han plumsat runt i djupsnön till baksidan eftersom jag inte svara i telefon :P Nu i natt skulle han köra från 21-05, sen lägga sig i kojan och vila till 10, då kör han till 16. Kan ju undra vad jag och Folke ska hitta på då?! Kanske fara till Frida och lilleman.

Är då riktigt avis på Emelie och Fredrik som är utomlands i veckan, det hade jag gärna också varit och sluppit denna kyla!

Funderar på om jag ska ringa en kotknackare så man kan få det bra i nacke och rygg för en gång skull..

Nä. om man skulle hoppa in i duschen en sväng iaf.

Hej hej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar