7 februari 2011

7/2-11

Halloj. Dags för lite uppdatering igen.

I fredags kväll fick vi besök av M som kom på fika, var trevligt, var ett bra tag sen vi träffade honom. Blev en tidig kväll.

På lördagen klev vi upp och åkte iväg till pappa för att vi skulle ut på hästarna, även Ida var där så vi skulle ut alla 3. Hon hade kommit lite tidigare så hon red i volten när vi kom dit, så jag och pappa gjorde iordning Frulle och Hampus. Kan säga att Hampus verkligen hatar mig! Skulle hjälpa pappa att lägga sadeln rätt på H, ojoj så bråkig han blir så fort jag är i närheten. Han minns nog att jag lekte jätte mycket med honom när han var föl, så han tror nog att jag fortfarande är lektanten. Vart då ingen lång ridtur, vart bara in på grannens gård sen vart F cp, och äggade upp H, så F halvsprang på tvären hem.
Vi for hem och till middag blev det, hör och häpma... potatis och..... köttbullar! Har lärt mig tycka om köttbullar efter snar 22 år! haha
Sen på kvällen kom Peter och Jennie, himla trevligt. Dom stannade till söndag och då for Anders och Peter och körde skogsmaskin så ja och Jennie for ut och gick i 1,5 h, mycket duktigt! :)

Idag har jag varit hos Frida, Jeppe och lilleman hela dagen, himla mysigt att bara umgås :)

Tänkte lägga upp en bild på Folke och hans kusin som är en månad yngre, som vi tog dag :)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar