14 februari 2011

2011-02-14

Alla hjärtans dag idag, vad är det för speciellt med det egentligen?? -Ja, jag har då ingen aning och tycker då absolut  inte att det är nåt speciellt.

-27 och blåser som vanligt här i byn, jätte kul. Denna dagen kommer bli låååång, kan inte gå ut, blir nog bara att städa eller nåt sånt tråkigt. Känner mig väldigt bitter idag, kan ju undra om det är för kylan eller för att jag är uppe tidigt för en gångs skull... eller kanske för att jag är hungrig, eller för att jag har en "dålig period" just nu... ja, vem vet... ja huvvaligen!

Klippte då bort allt hår på A igår, vart mycket bra.

Jag och lilleman är då fortfarande förkylda, har varit det hela helgen, inte så mäktigt, men de går väl över, F är då glad ändå som tur är.

Är då avis på min mor som varit nere i Sundsvall i helgen hos min morbor, hon har fyndat massor på IKEA, det skulle jag också vilja! Skulle vilja göra om här hemma så mycket, meeeen det får bli om hundra år när man har tid och råd!

Nu är då A nere hos polisen och skrotar en bössa.. Bara att vänta tills han kom hem med nån mjölk så man kan fika.

Hoppas tjejen som har Etel hör av sig snart så vi får fara och hälsa på lillstumpisen :) saknar henne sjukt mycket!

Nästa helg blir det Boden och kolla på lillvalpen, blir roligt, men dryg väg dit upp!

Nä nu ska jag ta hand om man nysande lilla gubbe.


"RUMPA
Måste shake, upp och ner sen vägg till vägg
RUMPA
Kött fyfan, shaka den för Sean Banan!


Skaka rumpa
Skaka rumpa
Vad tror du?
shaka den för Sean Banan!"

 har då fått den himla låten på hjärnan :P


3 kommentarer:

  1. Halloj!
    Gud så söt Folke är! :) Så himla glad för din skull! :)
    Kram Emma

    SvaraRadera
  2. Vsg!
    Jajjemen jag har ju det! Äntligen en egen stjärna att ta hand om! :D
    Hur går det med ridningen för dig då? :)
    Kram

    SvaraRadera
  3. Det är en frieser och hon står i Agnäs! :)
    Hehe jasså, ja det kan jag ju förstå! :)
    Har ni sålt nån av hästarna? Kram

    SvaraRadera