25 februari 2011

Fredag 25/2-11

Redan fredag, veckorna bara flyger iväg känns det som! Ska det fortsätta såhär så är ju Folke snart ett år! Man hinner ju inte med! Rensade bland hans kläder igår och la bort det som var för smått. Fick nästan lite ångest när jag la bort kläderna i stl 44 och 50, tänk ändå att han har varit SÅ liten =) Tiden har gått så fort sen vi fick honom, han är 3 månader idag. Känns inte som man tog vara på tiden i början. Kändes som man levde i en liten bubbla. Först att han kom 3 veckor för tidigt, sen att han var sjuk och vi bodde på barn 4 och bara ville hem, sen när vi kom hem var man bara trött.

Jaja, han är ju här och mår bra så jag är glad ändå =)

Nu är då dopet bokat, och det blir dubbeldop med Folkes kusin, himla mysigt =) Frida verkar taggad till tusen på att fixa allt, känns skönt eftersom jag inte vet vad man ska göra egentligen.

Imorse var vi uppe tidigt och åkte iväg till stan, var på barnens hus och köpte lite smått, sen var vi och kollade på buren vi ska köpa till valpen. Sen fick Anders äntligen hämta ut sitt nya gevär, så nu slipper jag kanske höra mer tjat om den där :P

Imorrn ska anders och jobba sina 6 timmar eftersom han va ledig idag, sen ska han och G på hockey, så mamma kommer hit på middag, de blir mysigt, var väldigt länge sen hon träffade folke också så det blir kul :)

Gruvar mig inför söndag, dels för att det är långt och för att det kommer bli jävligt trångt för oss i baksätet.

3 kommentarer:

  1. Blir kul att få fara på dop! :) Har Folke någon önskelista?

    SV: haha ja ibland är det inte lätt att vara karl! Tänk hur det skulle gå om dom skulle bli tvungen att föda barn?

    SvaraRadera
  2. Vad skönt med dubbeldop ändå va? :)
    När blir det av :)?

    och ja! Tiden går fort, rätt som det är kommer han hem med sin första flickvän! aaah!

    SvaraRadera
  3. SV: hehe jag tror vi har bestämt vad vi ska hitta på nu till Folke :) ja absolut, klarar man inte av en vanlig förkylning är det nog inge bra idé att föda barn!

    Ja jag förstod det! Tänk på oss som måste gå där varje dag.. Hiss är underskattat.

    SvaraRadera