21 februari 2011

21/2-11

Var uppe med tuppen i morse eftersom vi skulle till stan. Vi var på vapencentrum när dom öppnade, sen var vi och väckte upp M och E och var där till dom öppnade på Strömpilen. Vi fick gofika sen blev det apoteket för att köpa nå magdroppar till lilleman. Vet inte rikigt vad det är med honom just nu, om det vart för mycket i helgen eller om han helt enkelt har ont i magen. Han vart jätte skrikig i går kväll, bara skrek och skrek och de har han aldrig gjort tidigare, nånsin! Vart som så brydd. Han var likadan i natt och lite nu idag, men nu kväll börjar det bli bättre tror jag, eller jag hoppas iaf... När han inte skriker är han jätte glad och skrattar jätte mycket så det är ju roligt iaf :) Han delade till och med ut skratt till Mikael :)

Helgen har då varit bra, i fredags blev det stan och middag hos Anders kusins familj. Lördag blev det bredträsk sen fika i Mjösjöby, vart där i några timmar, det var trevligt :) Och igår var vi till Jocke och hans familj en sväng. Fullt upp.

Imorrn vet jag inte om vi ska till Frida och lilleman och på onsdag blir det besiktning. Får bara hoppas det inte är så mycket fel..

På söndag blir det Boden och välja ut en valp, längtar! :)


Vi var och kollade på andra söta valpar i helgen en sväng.

Han är så duktig på att hålla upp huvudet :)


"Grunden till svartsjuka är nog rädslan att förlora den man älskar..."

2 kommentarer:

  1. SV: hehe ja jag får ofta ångest då jag ser det programmet.. Fattar inte hur det ens är möjligt att klämma ut en fyra kilos klump! Hur mycket vägde Folke?

    SvaraRadera
  2. Haha va roligt! Okej men det känns mer lagom ont, det kanske jag kan överleva. Kanske.
    Undra hur Patrik kommer fixa det som är rädd för sprutor till och med hehe :D

    SvaraRadera