3 februari 2011

Torsdag

Veckan har varit lugn, A jobbar förmiddag, dock har han jobbat över hela veckan och det suger. Men nu har vi iaf ätit middag, jag fick honom till och med att smaka kyckling, det var inte så dåligt tyckte han, så det blir kyckling nån dag till veckan, för oss båda :) yey, nu kanske vi ska kunna äta nåt mer än bara kött och korv :P

Annars har det inte blivit gjort så mycket, har städat lite smått, bytt gardiner inne i köket och i tv-rummet. Bäddade aldrig rent förra veckan, men ska försöka göra det ikväll om jag kommer ihåg det.

Har faktist varit duktig och varit ute och gått alla dagar, utom idag. Får gå en längre sväng imorrn.

Ska kanske fara och rida imorrn, om ja inte har så ont i låret, klev fel på stolen när jag bytte gardinerna, så när jag skulle ner på golvet så slog jag i baksidan av låret på knoppen på stolen, de gjorde jäääääätte ont, och anders bara skrattade som vanligt..

Lilleman har då varit vaken hela långa dagen, bara slumrat till i 20 min typ. han är då bara nöjd :)
Nu ska han få ett bad sen ska vi bara mysa :)

M kommer nog på fika här senare sen blire sveriges värsta bilförare för hela slanten.

2 kommentarer:

  1. Åh lillskrutten då! Duktig du är som är så huslig!
    Jag borde också ta tag i lite städning etc...

    Hur mår du annars? :)

    SvaraRadera
  2. Haha tur han vågade testa, korv och kött är inte så gott, speciellt inte varje dag..

    SV: väldigt duktigt av dig att promenera! Jag vet ens inte när jag fick någon frisk luft senast, tror det var i lördags. Inte bra..

    Just det, dumt det där med stolen ;)

    SvaraRadera