10 mars 2012

10/3-12

Gud vilken lång dag detta har varit och än kan man ju inte gå och lägga sig.
Klockan 8 klev vi upp i morse, kring 9 gick vi på affärn, och efter det kändes det som hela dagen hade gått... Så himla dryg dag! 


Jag har då pluggat och städat idag iaf. Kommer ju folk imorrn så måste ju vara lite fint iaf...


Lilleman har fått feber... igen. Han är då jämt sjuk när han är hos mig. Fattar inte vad det är.
Kände att han var lite varm när vi skulle  äta lunch, hann bara sätta han vid bordet så började han kräkas, å kräkas, å kräkas. Han fick hoppa ner i badet sen i säng igen (han hade vilat ca 1 timme innan). Efter att han hade sovit 4 timmar till(?!) så tyckte jag att det var dags för honom att kliva upp.  Tog tempen på honom, 39 grader. Förstår inte att han kräks så fort han får lite feber. Han fick då alvedon sen har vi bara myst i soffan.


Nu kanske jag skulle ha färgat håret eller gjort nåt annat vettigt. Dock skulle jag vilja att nån kul kom och hälsa på och muntra upp mig lite, men får nog roa mig själv.


Ha en bra kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar