22 mars 2012

22/3-12

Gud vad lång denna vecka känns! Känns som jag har varit utan lilleman i 100 år, ändå är det bara 4 dagar, och är 3 dagar kvar innan jag får träffa min lilla älskling. Känns inte alls bra!
Just nu känner jag mig väldigt sugen på att skaffa en hund. Skulle gärna ta en på foder. Känns rätt lockande att skicka in en intresseanmälan.


Blir så enormt less på skolan också! Har just fått ett mail av min förbannade lärare som verkligen verkar hata mig, hon blir ALDRIG nöjd, än hur mycket man anstränger sig!! Hon ville att jag skulle komma till veckan och prata, får väl se vad hon säger...


Var iaf in till stan igår med Emma, mycket trevligt. Blev många affärer och många inköp. Köpte mig en ny dator, eftersom min gamla gått sönder. Tackar min käre mor för den! :D
Blev en heldag och man var väldigt trött och less efter det, så blev en rätt tidig kväll, och härlig sovmorgon i morse. Helt perfekt! 
Har gått en promenad och tagit en lång dusch, nu sitter jag här och framkallar alla bilder på Folkisen, ska försöka göra något bra av det.


Helgen hade jag tänkt att spendera i Nordmaling tillsammans med den fina lilla familjen. Får nog hämtning imorrn iaf, eller kanske redan ikväll? :)


Synd man inte har sol på balkongen, det hade varit skönt att sitta där nu när det är så varmt ute.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar