19 mars 2012

19/3-12

Halloj!


Måndag idag, och det har inte alls hänt mycket idag. Skjutsade den lilla mannen på dagis i morse, sen vart det massa mys. Efter det gick jag iväg och solade och gjort bor lite ärenden.
Nu sitter jag bara och vill spränga bort huvudet. Känns som det är överfullt med information just nu, har suttit och pluggat, men nu ger jag upp, ryms inge mer. Ska göra provet imorrn, hoppas det går bra...


Har varit och harvat i barnvagnsträsket i några dagar nu, har hittat en vagn som jag bara MÅSTE ha (!!) . Men insåg att det kostar typ lika mycket att köpa en begagnad + frakt, som att köpa en ny. Och nytt är ju alltid nytt. Så jag pratade med världens bästa Emma om detta, och hon har en sån vagn som bara står, så jag får låna den tills augusti, då hinner jag köpa mig en tills dess, utan stress :D Tack <3


Imorgon blir det förhoppningsvis någe trevligheter med min fina :)
Och på onsdag blir det staden med systeryster. Vi har inte sett sen vi var på ikea, känns som hundra år sen!


Nä, nu blir det soffan och invänta sängen. Haha, trött som tusan av nån anledning. Dock har jag sovit som en stock i natt, Folke vaknade inte en enda gång. Kanske är just därför, har sovit för mycket, är ju van att gå upp iaf en gång :) Fast jag ska inte klaga, var väldigt skönt att slippa gå upp!


Tror lördagsfikat var mer överallt annan stans än i munnen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar