15 mars 2012

15/3-12

Just nu vet jag ingenting om nåt. Förvirrad och ännu mer förvirrad...

Har även fått erbjudande om en tillfällig dagisplats för lilleman. Platsen i Vännäsby finns alltså kvar om vi vill utnyttja den. Står i valet och kvalet om vi ska ta den eller inte. Två boenden och två dagis, kommer det att funka?! Kommer han känna sig väldigt otrygg eller inte må bra alls av det? 
Man skulle ju kunna prova inskola honom och se hur det funkar. Känner mig rätt så egoistisk som känner att jag vill prova än fast man inte vet hur det funkar. MEN jag behöver göra klart skolan snabbt, helst innan sommaren, OCH jag behöver ett jobb. Trots att jag vet att det är så, så känns det inte bra alls, känns som jag gör Folke illa på något vis...

Skulle ringa i början av nästa vecka och meddela mitt beslut... om jag kommer fram till något...

Har pratat med min bror idag, efter många om och men... Fick höra att han och hans flickvän flyttar till huvudstaden i slutet av sommaren för att Lisa har fått jobb. Dom blir borta i minst två år. Det känns lite sådär faktiskt... Hade hoppats att allt skulle bli bra nu, men det får nog lösas senare eller nåt.


1 kommentar:

  1. Du gör honom INTE illa. Så länge han har en trygg punkt hos dig så kommer det att gå bra! Att prova kan ju aldrig skada. Tror att du kommer må mkt bättre av att få göra ngt på dagarna och få skolan bortgjord och det medför att han mår bra när du mår bra. Det här fixar du <3 /Emma

    SvaraRadera