31 mars 2012

31/3-12

BORING! Vilket enormt tråkigt liv jag känner att jag har just nu!
Har ingenting att göra, känner mig hur låst som helst just nu! Vill ha en bil så man kan fara och rida, det saknar jag verkligen! Men nehedå... hemma, hemma, hemma, jämt, jämt, jämt... Folkisen tycker inte heller att det är så roligt, mycket energi som inte riktigt går att bli av med i denna lägenheten. Och en sur mamma som bara säger nej åt allt och bara är på dåligt hurmör för hon ha ont i huvudet.. YEY!! Not....

Igår var vi då ute på en eftermiddagsprommis. Folke tyckte det var enormt kul att plaska i alla stora vattenpölar som finns. :)

Nu sitter jag och väntar på att lilleman ska vakna så vi ska gå på affärn och storhandla, kommer säker handla på tok för mycket så jag inte vet hur jag ska få hem det.
Efter det tror jag det blir en långprommis eller om vi ska gå på Vegaskolan och leka innan vi handlar.

Imorgon ska jag försöka gulla med min far så han kan hämta oss så jag får fara ut på Frulle en sväng, hade varit mysigt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar