25 mars 2012

25/3-12

Vilken kanon helg det har varit! :)
I fredags kom Emma och barnen hit med mitt nya köksbord, dom stannade nån timme. Efter det begav vis oss mot Nordmaling, beställde pizza och hade det bara mysigt. Barnen hoppade i säng, så jag och Emma korkade upp cider och vin, sedan vart det bara massa surr.


På lördagen hade vi inga planer, så vi lastade in oss i bilen, lämnade barnen hos mormor och vi åkte vidare till stan. Barnloppis, blev väldigt bra fynd. Blev även barnens hus, och måste säga att jag vart faktiskt rätt så besviken. 
På kvällen blev det tacos hos Susanne och Lars, hem och la barnen, sedan somnade Emma kring 21 tiden. Haha ;)


Imorse blev jag väckt kring 8, la mig i soffan och såg Pippi med Leon tills han for till sin pappa. Då begav vi oss för att hämta hem min lilla guldklimp. Som jag har längtat efter honom!! Han sov när jag kom dit, det var lite synd, för det värmer alltid i mammahjärtat när han springer fram och kastar sig om halsen på en :) 
Efter Emma hade farit så gick vi en sväng på affärn och testade vagnen vi fått låna och jag tycker den är helt perfekt, det måste Folke också ha tyckt, för han brukar ALDRIG sova i vagnen, men det gjorde han iaf :) Godkänt! 


Jag måste få säga att det känns som Folke har vuxit så mycket på den här veckan, han har blivit så stor, och han lyssnar på vad jag säger. Han var som fan på dator förut, och sa man nej så slog han bara hårdare. Idag har han inte ens rört datorn, än fast han har suttit just brevid den. Och han har inte klättrat upp på bordet när jag har sagt nej. Lillpysen har börjat vara så stor! Snart 1,5 år, helt sinnes!


Nä, nu ska jag se big brother, som är helt värdelöst i år! Fattar inte varför jag ser det. Huvva!




Kärlek!




Jag saknar dig älskling  :]



2 kommentarer:

  1. Tack för att jag har dig i mitt liv <3

    SvaraRadera
  2. Och jag tycker det är så härligt att ni hittat varandra igen :)Kramen, mor.

    SvaraRadera