28 mars 2012

28/3-12

Måste få börja med att klaga över min onda gamla kropp! Min rygg tar dö på mig snart känns det som... Vaknade i fredags med enormt ont i ryggen, ont hela helgen, vart bättre på söndagen, mån, tis vare bra, men idag, ååååååååååååååååååh! Knarkar ipren och smörjer med häst linnement. Finns nog inge bättre än linnement för hästar, funkar perfekt när man har ont i knän/rygg/nacke. Yeey!

Så, nu har jag klagat färdigt.

Dagen började med frukost, prommis sen storstädning. Har röjt undan det som inte behövde stå framme, nu ska man bara försöka hålla det såhär fint. ;)

Efter middagen kom Patrik och Lisa på besök, trevligt, trevligt! Patrik fixade min dator, tog bort allt som inte behöver finnas på den och nu har jag ÄNTLIGEN fått trådlöst internet, enormt skönt! :) Tackar för det!

Folkisen brukar aldrig vara blyg, men han vart väldigt blyg när dom kom hit, han ville bara att jag skulle bära honom eller sitta med honom på golvet. Gick dock bättre efter ett tag :)

Igår var vi i stan och träffade min mor en stund. Åkte buss, för första gången med lilleman, gick hur bra som helst, han satt hur snällt som helst :) Sedan åkte vi tåg hem, och då sov han bara i vagnen, så det gick ju också bra ;)

Nä, nu blire fika och sedan ska jag ta tag i alla 800 bilder som jag har fått hem, ska försöka göra nåt roligt av dom. Ha en bra kväll.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar