12 februari 2012

12/2-12

Vilket perfekt väder det har varit i helgen, eller det är. Hoppas verkligen det blir så till veckan också, har ju lillemen hemma så hade varit skönt om man kunde vara ute då också :)
Dock är han väldigt förkyld och den där hostan kommer alltid tillbaka, och det känns som den bara blir värre för varje förkylning. Igår var vi då på Apoteket och köpte bisolvon, så jag hoppas innerligt att det blir bättre nu. Är så jobbigt att han inte får sova ordentligt pga hostan.

Annars är det rätt lugnt, vi har just varit ute på en lång prommis, Folke fick åka pulka, det gillade han. Nu ligger han och sover i väntan på att hans far ska hämta honom halv tre. Han ska få vara där tills imorgon så jag får nåt gjort här hemma, Folke är så mammasjuk när han inte är kry, vill helst bara sitta och mys, så det ser ut som ett bombnedslag här... Gillas inte!

Men nåt som gillas är min nya telefon :D Var inte alls speciellt nöjd dom första dagarna, men nu börjar det kännas väldigt bra med touch. Man märker verkligen hur dom har utvecklat touchen, mycket bra säger jag bara!! :D

Nåt som verkligen ogillas och stressar mig som tusan är skolan... Hur ska jag hinna göra så mycket, när jag bara har varannan vecka som jag kan plugga?! Tre prov, två uppgifter, tre prövningar och fem veckors praktik innan maj, funkar inte riktigt... Suck! :(

Nä, duschen kallar! Ha en fin dag allihopa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar