14 februari 2012

14/2-12

Hejbarra!

Vilken kaotisk dag det har varit idag! Natten har varit lite sådär, Folke har hostat och hostat och varit rätt så missnöjd. Vid 6 fick han komma och lägga sig i min säng och vi sov till 8, ringde vårdcentralen och dom skulle ringa upp 10.30 så Folke fick lägga sig och sova i sin säng och jag somnade. Dom ringde redan 9.30 och vi skulle vara där 10.45, vart lite kaos i mitt huvud, men somnade om till 10. Vi klev upp och Folke fick i sig lite yoghurt... Kräktes... In i duschen... På med kläder... Kräktes... Nya kläder, på med overall... Kräktes... Efter det somnade han medan jag klädde på honom (?!). 10.45 klev vi utanför dörren här hemma. Fick inte veta nåt vettigt på VC, så vi gick nästan hela vägen hem innan jag kom på att jag skulle på Apoteket och på Ica, så gick tillbaka. Väl hemma så däckade lilleman, sov typ en timma, och sen dess har han legat helt utslagen i soffan. Känns väldigt annorlunda måste jag säga. Hoppas dock att jag får tillbaka min vilda Folke inom en snar framtid istället!

Och idag är det alla hjärtans dag... Önskar att min andra halva bär här istället för där han är, alltså fööööör långt bort, heeeela låååånga veckan. Men nästa vecka blire bio och mys. :)

Har blivit erbjuden ett jobb som jag tror att jag ska hoppa på faktiskt, verkar mycket intressant, så :)

Nu mat - kyckling å pommes, yey!

2 kommentarer:

  1. Åh nej, är han magsjuk? :(

    SvaraRadera
  2. Åh stackarn, det är ju nästan värre. Så mycket feber har jag själv aldrig haft ens... krya krya krya

    SvaraRadera