15 februari 2012

15/2-12

Onsdagen är snart avklarad, en dag närmare helg, och en dag närmare att få träffa min fina - underbart!!

Lilleman vaknade nästan feberfri imorse, 38,4, och idag har han lekt och faktist varit rätt så busig. Känns skönt att allt förhoppningsvis snart är som vanligt :)

Imorgon ska vi kanske umgås med Maggan och Ricky om Folke mår bra. Om inte så ska vi iaf ut på en lång prommis efter att ha varit inne hela dagen idag. Hoppas bara inte det är lika kallt som nu.
Måste även boka en tvättid, alla Folkes sängkläder är nerspydda, huuuga!

Annars är det väldigt lugnt... Önskar jag hade en bil så jag fick fara till min älskade Frulle som det känns som jag har övergivit totalt... Har sån grym ångest att jag inte har varit och sett han sen... Ja, när var jag där sist? Mellan jul och nyår?? Ska se om vi tar oss dit i helgen, annars blir det till veckan. Då blir det ut att köra en sväng och en liten barbacka tur hade jag tänkt.

Just nu är jag glad att jag inte bor med nån annan än Folke, har kommit i nån period då jag sjunger hela tiden. Folke verkar uppskatta det, han börjar dansa direkt :) är absolut ingen njutning för andras öron :)

Nä ska försöka sova lite kanske. God natt!
Förresten, jag brukar ju alltid bju på nån bild, men det funkar inte att lägga upp ifrån mobilen, så blir kanske några när jag fått tillbaka min dator :)

Wish you were here <3

2 kommentarer:

  1. Men Petra..det är månad 2 och inte 1, som du envisas med att skriva ;)
    Jag blir så glad när jag läser att du sjunger för Folke :) och han med verkar det som :)
    Jag hoppas att han mår bättre i dag. Önskar dig och dina fina en skön helg. Kram från mor :)

    SvaraRadera