9 februari 2012

9/2-12

Halloj.

Har så förbenat ont i huvudet, gick och la mig för en stund sen, men vart nästan värre, så nu sitter jag i soffan och vill typ dö.

Har haft en väldigt bra vecka med min fina. Folkisen har varit hos sin far sen i måndags, och fick hem honom ikväll. Han var dock inte helnöjd, han har hosta och var rätt så varm, hoppas inte han blir sjuk, nu igen...

Imorrn hade jag tänkt att vi skulle he oss ut på en promenad. Hade tänkt vara på gymmet varje dag denna veckan, men har inte varit där än. Kanske imorrn om nån vill vara barnvakt.
Hoppas verkligen att min telefon kommer imorrn, längtar som tusan!! :D

I helgen vet jag inte rikigt vad som händer, min mor fyller år på lördag, men eftersom vi är billös så ska vi inte dit. Hade gärna farit till min älskade häst som jag inte träffat på typ en månad, hade varit mysigt att fara ut en sväng.

Nä, nu blir det att dra igång en film och försöka sova. God natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar