24 februari 2012

24/2-12

Fredag idag. Handlingen igår gick bra ändå.
Var och valde ut tapeterna till lägenheten, ska hämta dom till veckan. Hoppas även att någon vänlig själ vill hjälpa mig så fort som möjligt med att få upp dom, eftersom det blir Ikea nästa helg, så vill man ju gärna fixa allt på en gång så det blir fint :)
Köpte även en potta till lilleman, så nu blir det att börja lite smått med potträning, om han nu vill :)

Var även och kollade ut lite kläder som måste införskaffas till nya jobbet. Hittade faktist rikigt fina grejor som jag vart sugen på. Ska vara kjol och kavaj så man ser seriös ut. Känns lite små kul.

Idag skulle det egentligen blivit lite ridning, men det var uppskjutet. Så jag tror att jag ska gå och sola istället.

Längtar så ofantligt mycket efter min lilla grabb! Är så tyst här utan honom!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar