26 februari 2012

26/2-12

Då var denna helg över och den har faktist varit rikigt bra!
Fredag-lördag spenderades med världens bästa på lite olika ställen i Sverige, när vi väl kom hem så blev det bara middag och sen såg vi på Gladiatorerna. Blev en väldigt tidig kväll.

Idag har det ju varit kanon väder, helt perfekt. Så jag och lilleman har varit ute på en liten promenad, han fick gå hela vägen själv och var helnöjd med det :)

Hörde av Folkes far att sonen inte alls hade velat sova nåt natten mot idag. Han vaknade 02 och var på kanon humör men vägrade somna om. Han somnade ca 30 min mitt på dagen, sen var det varit full fart igen. Förstår inte rikigt vad det har varit men... Han fick bada och sedan hoppa i säng vid 18.30 eftersom han var så gring. Drack sin välling, surrade en stund men verkar ha somnat nu. Jag hoppas verkligen på en bra natt och att han sover minst till 06.

Kvällen blir lugn, känner mig helt slut i huvudet av nån konstig anledning.

Pratade just med världens bästa Emma och hon sprider verkligen glädje. Älskade människa! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar