29 februari 2012

29/2-12

Idag har det verkligen varit fullt upp hela dagen, väldigt skönt måste jag säga, gillar såna dagar! :) 
Dagen började 05.00, som den gjort hela veckan... Dock har jag en snäll son, så jag fick ligga till 9. Klev upp och såg lite tv med lilleman, vid 10 ville han vila så jag drog igång med städningen. Vid 12 väckte jag upp honom eftersom vi skulle äta lunch med Maggan och Ricky så vi tog pulkan till Frasses. Efter det gick vi en sväng, sedan hem till dom, där bråkade grabbarna för första gången. Haha. 


Vid 16 började vi bege oss för att möta upp mor, gick på affärn och sen hem där jag dog på soffan, mamma lagade mat och Folke hjälpte Ludde att sätta fast barnsäkra spärrar på alla skåp och lådor i köket. Väääldigt skönt att äntligen ha fått det gjort!
Vi käkade och sedan hoppade en dödstrött pojk i säng. Är imponerad att han höll sig vaken till 19, efter bara 2 timmars vila idag.


Till veckan blir det tapetsering och nytt här hemma, känns väldigt spännande :D Vart även lurad att köpa nytt badrumsskåp när vi ändå ska på Ikea, men det behövs och det kommer bli kanon! 


Har mailat tatueraren ikväll också..


Nuuuu är jag taggad på dom kommande veckorna! :D




1 kommentar:

  1. De låter bra att du är taggad!
    Du och Jag Petra <3 Längtar tills vi ses!

    SvaraRadera