28 februari 2012

28/2-12

Hallå hallå.


Vilken enormt lång dag detta har varit! Booooooring! Men nu är den ju snart slut, som tur är. Men måste då säga att vädret har varit kanon idag! Vi var ute på en prommis med pulkan mitt i dagen. Såg att Emma var i stallet så vi gick dit och surrade lite. Folke var som förstenad mest hela tiden, han var smått blyg för Emma, sen tyckte han nog att Willie var väldigt stor :) 


Sen har jag bara röjt upp här hemma, var leksaker överallt! Hatar när det är så, så vi plockade ihop allt och drog en repa med dammsugaren.
Sen vare middag, bad och mys famför tvn innan lilleman hoppa i säng. 
Så har våran dag sett ut, hoppas verkligen den blir roligare imorrn. Om jag inte minns helt fel så ska vi umgås med Maggan och Ricky :)


Nu ser jag Big brother och sen blir det sängen.
Måste bestämma mig imorrn vilken stil jag ska ha på tatueringen och maila tatueraren, längtar till den är gjord! :D


Jag saknar dig, världens bästa pöjk! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar