11 december 2011

11/12-11

Hejba!

Söndag idag, rikigt tråkig dag. Har inte gjort ett nå, känner mig bara slö, hänger nog kvar ifrån fredagen.

I fredags vart det en sväng söder över i det enormt dåliga vädert, men gick bara fint, var bara en buss som hade kört av vägen. Dock så var vi inte hemma förrän kring 09 på lördag, men vad gör det när jag lix ha min barnfria helg... trodde jag. La mig och sov i 2 timmar, sen vart det bara att hämta hem lillgrabben.

Jisses vilken snö det har kommit, och dom är ju som nå klatter här i Vännäs, prio ett verkar då verkligen inte vara att he bort nån snö hos oss som bor i lägenhet. Var bara typ en meter snö som var plogad för hela infarten till parkeringen här ut på lördag morgonen, så fick ställa mig efter vägen. Sen inne på parkeringen så var det två bilar som hade kört fast eftersom dom inte hade skottat. Igår kväll vid 20 tiden blev det lite mindre snö här, men inte på parkeringen. Vet inte hur dom har tänkt rikigt!
Lär ju bli en rolig vinter här, då man redan klagar...

Imorrn ska Maggan och Ricky komma hit, blir himla trevligt :)
Och på tisdag ska jag få köra lite sittsträning på Emmas häst, hon lär ju få nåt att skratta åt iaf!

Nu sitter jag som nåt lik i soffan och väntar på fint sällskap.

Nä, om man skulle rycka upp sig!

Har hitta en låt som stämmer in så förbannat bra på en viss sak... Enjoy!

<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar