22 december 2011

22/12-11

Två dagar kvar till det som många längtar till. För mig är julen ingenting speciellt längre, jag antar att det har med tråkigheter som hände på jul när man var liten...

Julen ska iaf firas hos min mor med kusiner, och bror, lugna puckar alltså. Folke är med oss på dagen, och på eftermiddagen sjuktsar jag honom till sin far så firar han med dom.

Idag har det inte hänt mycket, gick iväg på ica förut och införskaffade lite hårfärg. Färgningen gick väl sådär måste jag säga, vart väl inte helt nöjd faktist. Funderar på om jag ska köpa en mörkare imorrn och göra om det. Ska lägga upp en bild. Det ser ganska orange ut IRL, och det stör mig... Jag får helt enkelt sova på saken.

Folkisen är smått grinig idag med, vet inte rikigt vad det är. Men natten var helt perfekt. Han la sig vid 19, vid 22 hittade han inte igen tutten så jag gav han den, sen sov han till 07, fick välling och somnade om, sov till 09. Mycket skönt!

Kvällen blir bara lugn, måste ta tag i all tvätt och lite städning som vanligt.
Sen kommer grabben efter han ha varit på gymmet. Myspys!


3 kommentarer:

  1. Vart ju jättefint tycker då jag! Passar dig super! :) kram

    SvaraRadera
  2. Det blev ju jätte snyggt!!! sa mor :)

    SvaraRadera