29 december 2011

29/12-11

Halloj!

Hade massor jag skulle skriva om, men just när jag hade skrivit rubriken så vart allt som bortblåst, typiskt!!

Veckan har varit väldigt bra må jag säga, har inte hänt så mycket, men just nu känns faktist allt mycket bättre än vanligt! :)

Dock så har ju vädret varit värdelöst, så det har inte gått att vara ute.

Igår for jag och mor till stan för att se om det fanns något värt på rean, det gjorde det inte... Hade tänkt köpa massa grejor till Folke, men tycker inte att det var nån rea alls på barnkläder, så det blev två linnen till mig och en present till lillTobias.

Idag var vi en sväng till Brännland för att fira Tobias på hans 1-års dag, dock fick vi inte träffa honom eftersom han just hade somnat när vi kom dit. Jesper var verkligen på hugget idag, så han roade Folke mer än vanligt, dom busa och härja på. Roligt att se att dom kan leka med varann än fast det skiljer tre år mellan dom :)

Har haft grabben här mest hela veckan, så det har varit trevligt :]

Imorrn hoppas jag på att Maggan och Ricky äntligen kommer hit, annars vette tusan vad vi ska hitta på.. Meeeen det blir nog bra!



Liten Folke. 3-4 månader.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar