8 december 2011

8/12-11

YEEEEY, äntligen har jag både dator och internet hemma! :D Dock har jag suttit i kö till Telia mest hela dagen känns det som, vart sammanlagt nästan 3 timmar, men då har jag även fått prata med tre olika personer också... Så efter många om och men så funkar det :D

Har ju varit väldigt dålig på att uppdatera här, men blir förhoppningsvis en bättring nu.

Har inte hänt så mycket på slutet egentligen. Vi har som sagt flyttat till Vännäs och vi trivs rikigt bra.
Lilleman har även börjat gå och det är så himla roligt att se hur han utvecklas :)
Så nu är det fullfart här hemma, väldigt roligt.

Den 10/1 börjar han inskolas på dagis också, det kommer bli kanon!

Idag har det inte hänt så mycket, har tvättat och varit på affärn en sväng.
Nu har vi just ätit middag, pären, lax och romsås, det tyckte Folke var hiiiiimla gott, är så skönt att han äter samma mat som jag nu hela tiden.

Ikväll ska jag dra igång med lite skolarbete tänkte jag. Ska iaf försöka vara liiite duktig, får väl se hur det går.

Nä, nu ska vi digga vidare till Folkes favorit...

http://www.youtube.com/watch?v=ffNfr_ZAFjM


2 kommentarer:

  1. Jag saknar dig finaste Petra <3
    Roligt att det verka flyta på så bra nu och att han får börja dagis. det blir skönt! Många Kramar

    SvaraRadera
  2. Vad kul att ni trivs. Vännäs är fint :)

    SvaraRadera