26 december 2011

26/12-11

Hallå hallå!

Då var julen över och helgen har bara varit bra.

Fredagen spenderades i väääldigt trevligt sällskap med mycket skratt som vanligt.
Lördags morgonen var helt perfekt måste jag få säga! :]
Umgicks sedan med kusiner, mor, bror och Folke såklart, hemma hos mor. Blev lunch, julklappsöppning och sedan iväg till Brännland och lämna lilleman. Åkte tillbaka till mor där jag däckade framför Kalle anka. Kusinerna åkte vid 17 tiden, så jag och mamma la oss båda i soffan och såg film, men somnade tydligen båda två. Haha. Jag var helt knäckt.

Söndagen började helt värdelöst, tror inte den skulle kunna börja sämre... Som tur var så "löste" det sig efter ett tag... La mig för att kolla på tv vid 10 tiden, somnade och vaknade vid 12. Varhelt slut efter fredagen. På kvällen vart det bio med kusinerna, deras pappa, min mor och världens bästa. Nya Stig-Helmer filmen, helt okej tycker då jag, var små dålig humor, så passade mig perfekt :)
Efter det blev det bara att åka hem och hade även finfrämmen! <3 :]

Idag har det inte hänt så mycket, smådöd hela dagen idag också, rikigt trött efter igår. Hann iaf göra iordning i Folkisens rum innan jag hämtade honom vid 16 tiden.
Folke somnade för ca 30 min sen, men ligger fortfarande och hostar. Hoppas verkligen att denna hosta går över inom en snar framtid, är så ruggigt less på den!!

Känns som man skulle gå och lägga sig nu, meeen ska vara lite social med grabben som jobbar natt. :)

Nä, tack och hej!


I've never opened up to anyone
It's so hard to hold back
When I'm holding you in my arms
We don't need to rush this
Let's just take it slow

It's never felt so real
No, it's never felt so right
<3 <3 <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar