9 december 2011

9/12-11

Vilket enormt skit väder det är idag, hur tråkigt som hellst!

I helgen är det min "lediga" helg, Folke är hos sin pappa och jag är solo. Det känns faktist riktigt trist i helgen. Känns så enormt tomt utan Folke.

Skjutade han iaf till A kring 6 i morse, då skulle dom vidare till Träsket och Folke skulle va där medan A jaga... Det kan man ju ha en åsikt om, MEN jag är tyst!

Kom hem och gick faktist och la mig, sov till 11, mycket skönt!

Nu har jag just kommit hem, har varit och försökt fördriva tiden på Ica. Haha.

Ikväll lät det som jag skulle fara till Maggan och Ricky, eller om det blir en färd söder över, who knows...

Känner mig bara bitter, vill bara lägga mig och dra täcket över huvudet och inte kliva upp nå mer denna helg...

Nä, dags att rycka upp sig kanske! Kan ju vara glad att jag inte har ont i magen idag, inte än iaf. Hejs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar