14 december 2011

14/12-11

Ja, vad ska man hitta på resten av dagen då? Gillar verkligen inte det här vädret, gillar absolut inte att det regnar i december heller. Hade varit bra om det var iaf några minus. Hatar att det är slask nu, går ju inte att styra vagnen, eftersom dom inte kan he sig ut och ta bort snön, fast är nästan bättre att det är lite snö ändå, för då är det då inte halt iaf. Vet inte hur många gånger jag har varit nära att ramla.

Nu sover då lilleman och jag ska försöka ta tag i nån städning hade jag tänkt, men hamnade här...

Igår insåg jag att jag inte är speciellt bra på att rida egentligen... Man har som blivit väldigt bortskämd med våra hästar, är inte nån avancerad ridning när vi far ut direkt... Har glömt allt man lärde sig när man gick på ridskolan, för 100 år sen... Uppskattar ditt tålamod med mig, Emma! Du säger en sak, som låter som det enklaste i världen, men jag fattar ingenting. Haha.

Nu efter jul ska jag då ta mig i kragen och köpa mig ett gymkort, om jag inte får nåt i julklapp, som jag önskat. Men nu är det iaf dags att göra nåt åt detta!

Sen har jag en fundering på att färga håret, men står som i valet och kvalet.. Den där grabben tyckte jag skulle passa i rött, har ju haft det förut, men det dryga är ju att det är så svårt att få bort när man inte vill ha det längre, så jag får nog fundera.

Nä, nu ska jag ta ihop tvätten och hänga upp de andra.


Bjuder på en gammal bild.





When we touch, don´t ever let me go <3 

2 kommentarer:

  1. Va roligt det e me så bra uppdatering på din blogg! :) saknar dig som en galning när jag kikar in här och läser några rader från dig!! kram <3

    SvaraRadera