20 december 2011

20/12-11

Vilken natt det har varit! Har varit vaken mer än jag har sovit. Folke har haft väldigt mycket mardrömmar och skrikit fruktansvärt mycket. Är så hemskt när man inte får nån kontakt med honom och han bara försöker komma loss när man tar upp honom och försöker trösta. Man undrar verkligen vad han drömmer om.

Vid 12 tiden idag så kollade jag feber på honom och då hade han 37,6, dock så minns jag inte när jag gav alvedon innan det, så vet inte rikigt om han har feber eller inte. Han har varit väldigt gring och ingenting har varit bra idag, men nu när vi var påväg hem från affärn så somnade han i vagnen, och vilade en stund när vi kom in också, så nu leker han för fullt och dansar :) Han har lärt sig att flirta, han är så himla söt :)

Hörde med Folkes far om han ville ta ut en vab-dag imorrn så jag fick lite ledigt om natten blir jobbig ingen, så jag hoppas det funkar. Skulle vara skönt.

Nu ska jag hänga upp tvätten och dra en repa med snabeldraken, sedan röra ihop nån middag. Hoppas jag får middagssällskap, är som roligare att göra mat då.



2 kommentarer:

  1. de tycker jag låter supermysigt!! Jag saknar dig enormt mycket!! Kramar <3

    SvaraRadera
  2. Din bror var likadan. Man trodde han var vaken när han skrek och grät på nätterna, men han var i drömmarnas värld och var icke kontaktbar. Det var bara att försöka hålla i honom och prata lugnande. Tillslut blev han lugn och "somnade" om. Det var väldigt jobbigt och frustrerande, men vi var ju i alla fall två. För dig som är ensam måste det vara väldigt påfrestande. Men du får trösta dig med att det kommer att gå över inom en ganska snar framtid. Styrke kramar från mor.

    SvaraRadera